مصاحبه آرشیو خبر ها
اکنون مسئولیت بیشتری داریم

اکنون مسئولیت بیشتری داریم

یوونتوس با کونته موفق شد دوران تازه ای را شروع کند و با 3 قهرمانی پیاپی به گذشته پر افتخار خود برگردد و باز هم مدعی اول در فوتبال ایتالیا شود. آندره آ بارتزالی که همواره در تیم کونته یکی از ارکان مهم موفقیت یووه بود اما در فصل جاری بدلیل مصدومیت بازی های کمی را زیر نظر آلگری انجام داده در مورد مقایسه یوونتوس ِ کونته و یوونتوس ِ آلگری اینگونه می گوید :

" کونته در تیم ما بیشتر نقش انگیزشی و تشویق را داشت و این در شرایطی است که آلگری بیشتر بر روی تاکتیک و مدیریت بازیکنان کار کرده است . آلگری ما را مسئولیت پذیرتر کرده و مسئولیت ما را نسبت به قبل بیشتر کرده و باید گفت او هم در قرار گرفتن یووه در این وضعیت نقش اساسی دارد "

" ما در فصل اول که با کونته بودیم تیممان تا این حد از نظر فردی و ترکیبی قدرتمند نبود اما قهرمان شدیم ، با این حال فکر می کنم ما اکنون هم از نظر تیمی بهتر شدیم . آلگری در یووه وظایف جدیدی به ما داده است "

" یووه با کونته از نظر انگیزه متفاوت با گذشته ی خود بود و او به ما انگیزه بسیار زیادی می داد و ما با روحیه بالا بازی می کردیم . یوونتوس ِ کنونی از یوونتوس قدرتمند دهه های گذشته که از آن یاد می شود ضعیف تر نیست "

" ما تلاش زیادی می کنیم و برای موفقیت همه چیز را ارائه می دهیم ، اگر قدرتمند باشیم در واقع نتایجمان همه چیز را نشان خواهد داد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: